بوتاكس زير چشم |هزينه بوتاكس زير چشم | مراقبت هاي بعد از آن

جراح و متخصص چشم ، فوق تخصص جراحي پلاستيك و ترميمي چشم و صورت،حدقه و كاسه چشم و مجاري اشكي

بوتاكس زير چشم |هزينه بوتاكس زير چشم | مراقبت هاي بعد از آن

۱۱ بازديد

بوتاكس زير چشم

معرفي بوتاكس زير چشم

بوتاكس به يك مواد شيميايي گفته مي شود كه عضلات را فلج كرده و يا از حركت آنها كم كند، مي دانيم كه چروك به دليل حركت اعضاي صورت به وجود مي آيد و بوتاكس سبب مي شود كه چنين مساله اي ايجاد نشود. بوتاكس از طريق سرنگ به محل مورد نظر تزريق مي شود در اين روند عضله فلج شده و چين و چروك از بين مي رود. در واقع واكنش عضلات را به انجام رفلكس هاي طبيعي مانند اخم و جمع شدن كمتر مي كند ، حتي گاهي تا مدتي آن را از بين مي برد.

به طور كلي بوتاكس براي همه قسمت هاي بدن تاثيرات يكساني از خود به جاي مي گذرد. بوتاكس زير چشم به طور روتين ۶ ماه تا يكسال از بروز چين و چروك جلوگيري خواهد كرد و سپس بايد فرآيند را مجدد شارژ كنيد. و با هر بار شارژ بوتاكس زير چشم مي تواند مدت زمان بيشتري از زيبايي خود لذت ببريد.

پس از انجام بوتاكس زير چشم در مدت ۱۰ روز متوجه تغييرات مي شويد. خوشبختانه در بررسي هاي انجام شده مشخص شده است كه بوتاكس زير چشم عوارض زيادي در پي ندارد و تنها يك سري تورم، كبودي و قرمزي در زير چشم ديده مي شود كه نهايتا پس از گذشت ۲ الي ۳ روز برطرف خواهد شد.

هزينه بوتاكس زير چشم

به طور كلي بوتاكس از دسته درمان هاي ارزان قيمت محسوب مي شود و البته بستگي به محل تزريق و نوع تزريق و ميزان استفاده از مواد مذكور دارد. عموما افراد مسن كه بيشتر دچار چين و چروك هاي پوستي هستند مواد بيشتري مصرف خواهند كرد و قطعا هزينه بيشتري براي اين دسته افراد در نظر گرفته مي شود. در نظر داشته باشيد كه هزينه بوتاكس زير چشم به صورت دوره اي تغيير مي كند و در اين مسير مي توانيد از طرح هاي تخفيف نيز برخوردار شويد.در ضمن از جايي كه براي انجام اين كار مراجعه مي كنيد مطمئن باشيد و بدانيد كه حتما از مواد خوب و درجه يك استفاده مي كند.

براي مطالعه ادامه مطلب و پرسش و پاسخ از دكتر رجبي به لينك زير مراجعه كنيد:

بوتاكس زير چشم |هزينه بوتاكس زير چشم


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.